Λεξικό ορολογιών που αναφέρονται στο επεισόδιο:
ERP συστήματα: Ο προγραμματισμός εταιρικών πόρων (Enterprise Resource Planning) είναι ένα σύστημα λογισμικού για τη διαχείριση και αυτοματοποίηση των καίριων διεργασιών μιας επιχείρησης, με σκοπό τη βελτίωση των επιδόσεών της. Παρακολουθεί βασικούς δείκτες και την πρόοδο που έχει γίνει στους στόχους που έχει θέσει μια εταιρεία βάσει δεδομένων από τις διάφορες πτυχές της δραστηριοποίησής της.
First Party δεδομένα: Το σύνολο των δεδομένων που συλλέγονται από την επιχείρηση με τη συγκατάθεση των πελατών της, όπως για παράδειγμα στοιχεία δημογραφικά (εκπαίδευση, ηλικία, φύλο) ή ψηφιακή συμπεριφορά (ενέργειες στην ιστοσελίδα ή την εφαρμογή της επιχείρησης).
Customer Lifetime Value (CLV): Ο δείκτης που παρακολουθεί τη συνολική αξία που αποφέρει ένας πελάτης σε μια επιχείρηση καθ’ όλη τη διάρκεια της σχέσης τους.
GDPR: Ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία των Δεδομένων (General Data Protection Regulation) που στοχεύει στο να προσφέρει στους πολίτες της ΕΕ μια ενιαία και εναρμονισμένη προσέγγιση όσον αφορά την προστασία της ιδιωτικής τους ζωής.
Push notification: Ειδοποιήσεις/μηνύματα που εμφανίζονται σε μία συσκευή, χωρίς απαραίτητα ο χρήστης να βρίσκεται στη σχετική εφαρμογή/ιστοσελίδα ή να χρησιμοποιεί τη συσκευή.
Call to action: Προτροπή του χρήστη, συνήθως μέσω μιας σύντομης και ξεκάθαρης φράσης στο email, στον ιστότοπο ή αλλού, να προβεί σε μια επιθυμητή ενέργεια, όπως στην αγορά ενός προϊόντος.
UTM (Urchin Tracking Module): Κομμάτια κωδικοποιημένου κειμένου, παράμετροι, που βοηθούν στην παρακολούθηση της απόδοσης των ψηφιακών καμπανιών, όπως πόσοι έκανα κλικ σε ένα email που έστειλε κάποια επιχείρηση.