Το ηλεκτρονικό εμπόριο, το οποίο παρουσίασε εντυπωσιακούς ρυθμούς ανάπτυξης, τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς ήρθε για να μείνει και μετά την καραντίνα. Γι’ αυτό και κάθε εμπορική επιχείρηση θα πρέπει να δημιουργήσει το δικό της e-shop, το οποίο θα είναι και η «βιτρίνα» της. Το e-shop θα πρέπει να ανανεώνεται αρκετά συχνά, ώστε να είναι «φρέσκο» σε προτάσεις και να υποστηρίζει όλες τις νέες τάσεις, η πλοήγηση θα πρέπει να είναι απλή και εύκολη για κάθε επισκέπτη και η διαδικασία αποστολής της παραγγελίας θα πρέπει να είναι ξεκάθαρη. Ειδικά για τις μικρές επιχειρήσεις, οι οποίες ενδεχομένως δεν έχουν καν ιστοσελίδα, υπάρχουν επιλογές που το μόνο που απαιτούν είναι μια επαγγελματική σελίδα στο Facebook, όπως η υπηρεσία COSMOTE Click & Site, η οποία επιτρέπει την μετατροπή της σελίδας κάθε επιχείρησης στο Facebook σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, μέσα σε ελάχιστο χρόνο.